lørdag 2. mars 2013

For en natt

"God morgen" fra fjellet!

Jeg må påstå og si at i natt var den verste jeg har vært borti. Jeg la meg og ante fred å ingen fare. Formen har jo som sagt vært veldig dårlig i det siste, og i natt slo det ut for fullt. Jeg våknet i 4 tiden av en enorm kvalme - jeg sprang så på do og fortsatte så hele natten. Bekymringen var jo at i morgen er det dåp, jeg og mannen er jo faddere til dette barnet - vi kunne ikke bli hjemme. Prøvde alt jeg kunne og slappe av så jeg ble i bedre form, og det har hjulpet. Nå har jeg fått kommet meg i dusjen og formen er mye mye bedre. Vi er klare for dåp i morgen.

Nå gjenstår det bare og bake cupcakes til i morgen. Jeg skal lage samme type som siste, bare en annen farge på smørekremen + at jeg skal lage ei krone av marsipan og sette på toppen! De tror jeg blir fine! Jeg legger ut bilder til dere senere i dag, om jeg rekker det.

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar