mandag 8. april 2013

Ei skikkelig pappajente

Heisann!

Nå er jeg helt i svimet. Jeg la meg til og sove litt etter ungene hadde dratt i barnehagen og våknet i 10 tiden å skjønte omtrent ingenting. Det er så vondt, det er som å våkne av klokka å se ut som et spørsmålstegn. Vell, jeg dro meg sakte men sikkert opp av senga å ruslet etterpå i dusjen for å våkne mer. Jeg sov veldig dårlig i natt så en "liten" blind på øyet gjorde godt. Nå sitter jeg her og har spist frokost, eller lunsj vi kan kalle det.

Nå har jeg revet av alle sengene og huset skal ryddes. Leker overalt, med andre ord et normalt hus med barn i. Leah er veldig glad å i hjelpe meg med ryddingen, så det skal ho få lov til når ho kommer hjem.


Leah er ei skikkelig pappajente. Ho forguder pappaen sin og hadde det vært opp til ho så hadde ho blitt med overalt. Er han litt streng så tar ho seg veldig til det. Ho har grenser som alle andre barn, men ho tåler ikke å bli snakket til av pappaen, ikke på samme måte som meg. Ho er ei veldig snuill å grei jente, så ho får ikke mye tilsnakk. Men såklart, noe er det jo. 



Rampe jenta vår!

Maria ser godt at Leah koser og leker med pappaen sin. Det gjør at ho også vil være med - noe ho får. Nå virker det som ungene ikke er noe mammadalt, men det er de - så absolutt. Men når mannen i hus kommer hjem fra jobb så er det bare pappa en liten stund så er det min tur. Men jeg syns det er greit også, de skal ikke bare se meg selvom jeg er hjemme for øyeblikket. Vi koser oss gløgg ihjel når vi er sammen.

Nå som Leah er 5 år (på onsdag) så er jo trassen enda verre og klokere enn noen gang. Husverten sa til meg senest i går - han mente vi var veldig heldige som hadde de to vi har, og det er vi. Leah er mye oppe hos han siden han bor over oss, å der kan ho sitte i mange timer. Han skryter mye av ho, og når familien hans er her så blir vi uansett bedt ut. En utrolig god husvert spør dere meg.

Leah er herlig. Ungene våre er herlige. Pappadalt eller mammadalt, eller bare begge deler - de vet vi elsker de like høyt og de elsker oss.



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar