fredag 26. juli 2013

TRE DAGER IGJEN

God morgen! 

Her i huset er jeg og Leah våken, barnetv er på og frokosten er snart på vei. Maria sover enda (bank i bordet) siden det ble så seint i går kveld etter grillinga og bading i Brekken. Ungene la seg ikke før nærmere 22, og selv om Maria sover, så har jeg og Leah nettopp stått opp! Godt med en slik dag også, vi trenger litt søvn. 

Vi hadde en veldig fin kveld i går. Vi reiste til Brekken for og feire oldefaren til ungene med grilling og noe godt. Deretter ble det bading, alle utenom meg badet. Besøk fra Oppdal fikk vi også, og de slengte seg like godt med på bursdagen. Utrolig koselig dag. Kamera hadde jeg med, men det gikk tomt for batteri ganske fort, så mye bilder ble det ikke. Og de bildene jeg skulle vise dere det får jeg ikke til siden det ligger i bilen. Haha 

I dag er det også en solfylt dag. Tror nok jeg legger meg ute i bikini igjen i dag for å få litt farge til vi skal reise. Litt grunning er ikke feil, mulig jeg slipper å bli solbrent. Det er bare TRE. Dager igjen, så jeg tror vi er nødt til å pakke i dag. Tross alt fire kofferter som skal pakkes, og det tar jo fort litt tid. Vi gleder oss på ferie. Det skal bli herlig. 


Lånt fra facebooksiden deres, nettopp lagt ut!! 

Noen som har vært her? Kom gjerne med noen anbefalinger! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar