torsdag 25. juli 2013

TRAVLE DAGER

Heisann, og god formiddag! 

Dagene går i ett merker jeg og jeg syns ikke jeg rekker noe annet enn å vaske klær og styre rundt i huset samt at ungene skal ha sitt. Grilling er det nok av for tiden, det er sol og det er sommer - vi nyter en norsk sommer før vi setter snuten mot noe enda varmere. Men når man ser på været nå så hadde det strengt talt ikke vært nødvendig, selv om vi vet at det ikke holder seg så lenge som vi skulle ha ønsket. Før helgen er omme er det meldt tegn, så vi er ikke bortskjemt iallfall. 

I dag kommer søsteren min en tur på besøk med to vennepar. Da må vi nok grille, vi må utnytte de fine dagene vi enda har igjen. Sånn ellers så slikker vi så mye sol som mulig, og jeg merker at det blir et ork å finne frem dataen og blogge - og da er det greit med mobilen. Om det blir lite nå frem til vi reiser, så blir det lange fine innlegg fra Bulgaria. 



Ha en strålende dag, alle fine! 
Hva gjør dere? Har dere finvær?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar