torsdag 6. juni 2013

Fineste mann kan få på en helt vanlig dag

Heisann og god natt til alle som sover! 

Jeg får nemlig inne til og sove nå, hvorfor vet jeg ikke. Jeg har tross alt vært våken siden tidlig i morrest, men istede for å ligge og vri meg så mannen ikke våken, så går jeg heller opp! 



Jeg fikk i går ettermiddag en så hyggelig gave av store prinsessa mi. Ho har alltid vært så omtenksom, men i det siste så skal ho fortelle meg hvor glad ho er i meg og hvor god mamma ho syns jeg er. Det varmer så utrolig, og selv om ho får tilsnakk de gangen ho ikke er snill - verdens beste er jeg utrolig nok. :-) koselig og høre, ho forstår at det ho gjør er galt men likevel så tar ho det med et smil. Fine jenta vår! 

Ho kom pilende inn døra sammen med pappaen sin, og rekte meg et ark ; 


Jeg smelter, blir på gråten og setter meg ned for å kose med store jenta mi. Ho er så god, omtenksom og kjærlig person. Vi kunne ikke hatt ei bedre Leah, ei så snill storesøster skal man lete lenge etter! 

Små ting, som et ark med noe skrevet ned på betyr mer enn tusen ord. Fine jenta! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar