søndag 14. juli 2013

MANGEL PÅ SØVN


God kveld til dere alle! Har dere hatt en fin kveld?

Her i huset er det akkurat blitt stille fra jentene sitt rom, selv om jeg la de forsåvidt ganske tidlig med tanke på lite søvn og slikt så ligger de alltid å snakker og tuller når de har lagt seg. Alt er jo greit bare de ikke krangler, eller? Det hender seg såklart at de ikke er like enig som alltid, men det er vell bare slik det er.

Jeg kjenner jeg er sliten etter denne helga, sliten etter lite søvn. Kunn til morran i dag vi alle lå ei god stund, men ellers så er det ikke mye søvn. De er høyt og lavt døgnet rundt. Det skal bli deilig og få hjem igjen mannen. Venter fortsatt på han, men jeg tror jeg veldig snart skal finne sengen. Ta igjen noe søvn.

Nå har jentene ferie fra barnehagen, så om det er finvær i morgen så skal vi nok ta oss en tur ut. Ta noen butikk runder, og bare kose oss. Til helgen braker det løs, da er det som jeg tidligere har nevn - bryllup. Det gleder vi oss til, og så for ikke å nevne det, uka etter så er det bare å finne frem koffertene og begynne sånn smått og pakke. Jeg som er så redd for og glemme igjen ting må begynne i god tid, hvertfall en uke.

Her er noen bilder etter fredagen. Fine jentene våre, høyt elsket! 




Lille (soon to be) 2 åringen vår. Allerede på førstkommende tirsdag fyller lille jenta vår 2 (!!) år. Da blir det feiring og godt lag. Vi gleder oss.


Hva har dere gjort i dag?
Ha en fin søndagskveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar