mandag 15. juli 2013

GRATULERER SÅ MYE MED 2 ÅRSDAGEN, MARIA!

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, VÅR ALLER KJÆRESTE MARIA!

Da er dagen kommet, lille babyen min er allerede blitt 2 (!!) år gammel og jeg kunne ikke blitt mer stolt. Vi husker som det var i går, den dagen du bestemte deg for og se dagens lys. 

Tiden løper nå mer ifra oss. Jeg innser nå at vi har to barn som begynner og bli ganske store. Men gud hvor morsomt det er. Vi nyter hver sekund av ungenes oppvekst. Hver dag er anderledes men fylt med så mye glede. 


HER ER MARIA KUNN 1 DAG GAMMEL


Her hadde vi akkurat kommet oss til Tynset, på barsel. Vi ble flyttet samme dag, siden det ikke var store plassen til oss i Trondheim. Men det gjorde oss ingenting, jeg hadde sett frem til å være på barsel på Tynset.

Jeg husker dette som det var i går. Men jeg syns fremdeles det er rart og tenke på, lille jenta som er blitt så selvstendig og bestemt, god, snill, fantastisk, vakker og ikke minst god. 

2 MÅNEDER GAMMEL


Lille fine jenta vår, lillesøster. 


I dag skal vi feire så det holder. En feiring i dag og en til neste uke. Siden vi blir så mange om alle skal komme samtidlig, så tar vi heller en feiring før vi reiser på ferie. I morgen kommer noen faddere, min mor og mine besteforeldre + et vennepar. Jeg skal bake, både 
gulrotcupcakes og sjokoladekake. 

Vi skal kose oss, og bilder kommer selvfølgelig av bursdagsbarnets dag. Kjære Maria, vi alle elsker deg himmelhøyt. Dagen i dag skal bli fin. <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar