torsdag 18. juli 2013

VI HAR EN 2 ÅRING I HUS!

Heisann alle!! 

Jeg har uten tvil ikke glemt bloggen selv om det har vært rolig de siste dagene. Vi hadde en feiring på dagen til Maria, og vi kosa oss med middag og kaker med venner å familie. Mye fint fikk ho også, men det ho kanskje satt mest pris på var dukka ho fikk av gudmor. 
Både tante, bestemor og fadder (en av de) samler på skjeer til Maria. Det får ho jul og bursdag, jeg syns det er så stas. Det samme blir samlet til Leah. 




Siden jeg ligger på sofaen med Leah ved siden av meg å bruker mobilen så ble det et lite innlegg. Maria tar duppen sin for øyeblikket - litt senere enn vanlig. Men hva har det og si? Jeg skal snart begynne å pakke ned noen klær til jentene. I morgen reiser de sammen med tanten sin og søskenbarna til Bumunddal for og besøke bestemor på fars side. Vi blir alene helt til mandag, men det er jo fordi vi skal i bryllup på lørdag. Istede for og bare ha de ei natt, så fant ho like godt ut at de reiser å besøker bestemor siden de ikke møtes like ofte som de her gjør. Det skal såklart bli godt med litt fri, men det er mye bedre å få de hjem igjen. Men slik er det vell for alle. Vi gleder oss iallfall til bryllup. 


Stas og blåse ut lysene selv! 


Disse cupcakesene lagde jeg. Det er den samme oppskriften jeg har vist dere, gulrotcupakes. Utrolig gode, syns nå jeg. 

Nå skal jeg hive meg rundt. Jeg skal se om jeg får tid til litt blogg senere i kveld, om ikke sp har jeg tid i morgen etter at ungene har reist - vise dere noen bilde av dagen til jubilanten. 

Ha en fin dag! :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar