lørdag 1. mars 2014

...

Hei alle kjære fine dere!

Jeg vet ikke hvor mange av dere som har vært syke siden jul, men her har det stått på omtrent siden da. Influensa, omgangssyka og feber antall ganger. Mange ufrivillige fridager på jobb, men formen må jo også pleies. 

Jeg vet ikke om jeg har rukket og oppdatere dere på jobb fronten jeg, men jeg har begynt i ny jobb. Kjøttskjærer og det skal jeg love dere er flott. Jeg er IKKE  utdannet i det faget, men det var noe jeg skulle gennomføre før jeg fikk barn. Såklart ingen unskyldning det at je fikk barn, men på den tiden prioriterte jeg å jobbe samt være hjemme med barn. Nå har jeg tenkt til og fullføre utdanningen med å jobbe og forhåpentligvis ta noen eksamener etter noen år. Hadde jeg hatt ork skulle jeg mer enn gjerne ha satt meg på skolebenken igjen - men vet dere, det frister ikke. Jeg føler ikke at jeg er motivert nok. Det er fullt mulig og ha en godt betalt jobb å greie seg godt gjennom den. Og når jeg vet muligheten for utdanning uten noen særlig skolegang er mulig, så tar jeg den! Vet noen har gått denne veien og det funket så bra. 

Noen har vell kanskje tatt turen til Røros forrige uke på martna? Ellers så har dere sikkert hørt om Rørosmartnan? Uansett, koselig var det. Vi kjørte ungene til Oppdal den helga så jeg og mannen i huset kunne ut på livet, + at vi filk besøk av et vennepar. Siden vi hadde planlagt dette lenge så ble det ikke nor vanlig helg. Vi satt ikke forran tv med en potetgull pose og en brus, nei tvert om. Ungene hadde det fint den helga hos både momo og oldemor så vi skjeiet ut med party. Godt engang i blant å bare kose seg selv. Men jeg skal innrømme det var godt og få hjem ungene igjen altså, greit det ikke er hver helg. Men vi fikk slappa av å kost oss maks. 


Nå skal jeg se om det er noe på tv kassa før jeg kryper til køys. Jeg vet det er ei jente som kommer i senga vår i natt. Noe ho pleier å gjøre når ho er i den formen ho er. Ønsker dere alle en fin fredagskveld! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar