onsdag 5. mars 2014

LETTET!!

Heisann! 

Jeg sa jeg skulle skrive en oppdatering i går kveld ang tannlegetimen Maria var på, men vet dere - jeg var så trøtt å sliten etter jobb at jeg gikk i seng tidlig. Var en hektisk dag med mye skjæring av kjøtt, og hele kroppen verket. I dag har jeg da fri og nyter det fullt ut. 

Odd Inge fått æren av og ta med seg Maria til tannlegen denne gang og som jeg forsto så gikk alt såå fint. En flink liten pasient iallefall. Røntgenbilde ble tatt og heldigvis var ikke den nye tenna skadet, men ang den tanna ho har nå så virker det som den er ødelagt. Vi fikk beskjed om og ta kontakt om den ble betent eller noe, for blir den jo det så må den trekkes. Jeg håper ho slipper det, for å ha like stor tannlegeskrekk som meg det unner jeg ingen!!! Men jeg greier og beherske meg om jeg må bli med en av ungene, for jeg kan ikke vise de hvor redd jeg er. 


Siden jeg har fri i dag skulle jeg fikse middag til de abdre kom hjem. Middagene blir jo litt sene når man er på jobb og skal handle også. Jeg benytter sjansen til at de kommer hjem til dekket bort - slipper jentene å være så sure og leie av og vente på middagen ;) 

Håper maten blir som jeg vil. Kotelettene har stått i ovnen i snart 4 timer på langsteking, bare og krysse fingrene!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar