mandag 3. mars 2014

TANNLEGETIME BESTILT

God kveld! Hvordan er kvelden deres? 

Som overskriften sies, så måtte en tannlegetime bestilles, til Maria. Ho hadde en ulykke i barnehagen for en liten måned siden, der og da så det bra ut men i ettertid har vi sett noe galt med den ene framtanna hennes. Ho sprang nemlig med en liten lekebil på golvet og greide da å miste ballansen og dermed fikk tanna straff for det. Barnehagen var veldig bestemt på at tanna satt godt fast rett etter dette, noe som stemte bra - for det sjekket vi selv. Ho klage lenge på at den gjorde vondt. Desverre så har den blitt misfarget og jeg er redd for at den nye tannen som en dag skal komme er skadet. Om den er det, så er det såklart ingenting vi kan gjøre med, men derfor vil vi bare se og se hva som kan være skadet på den tanna ho har nå. Mulig det går seg til siden een fikk seg et lite trøkk -  vi får bare håpe at tanna som skal ut etterhvert sitter såpass langt opp enda at den ikke har tatt noe skade!! Jeg tror ikke det gjør noe vondt lenger, hvertfall så sier ho ingenting om det men jeg vil ikke vente til den obligatoriste timen som skjer etter tre årsdag. Greit å ta en sjekk syns jeg. 


Jentene er i seng etter en slitsom dag på bowling. Det tar vist på det, men tro det eller ei - de er da flinke. Fikk ristet av seg litt rastløshet etter middagen og da var det godt med en dusj og avslapping i sofaen før det var tid for sengen. Jeg tenkte at jeg skulle hive meg inn i dusjen en tir og ta tidlig kveld i kveld også. Kjenner jeg er sliten etter sykdom å trenger og ta igjen søvn. Ønsker dere en fin kveld! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar