onsdag 18. september 2013

FROKOST FOR EN

God morgen!

Her i huset var vi oppe og påkledd før kl tikket 06.30. Jeg syns jeg somlet litt mer enn det jeg kunne gjort i dag, men likevell hadde vi rimelig god tid. Begge jentene er i barnehagen igjen, Maria er endelig feberfri - hurra. 
Mannen tar med seg jentene i barnehagen siden han skal samme vei, så i dag som andre dager har jeg et par timer før jeg beynner på jobb. Jeg lurte lenge på om jeg skulle legge meg nedpå igjen, men jeg droppa da. Det er så godt og sitte å se på God morgen Norge i stillhet.

Jeg begynner ikke før kl 10.00 på jobb siden jeg jobber 50 % for øyeblikket. Veldig grei tid det, da rekker jeg hjem før de andre, rydder litt og gjør sånn smått med andre oppgaver som husmor.



En kopp varm dampende lykke på morgenen, er ikke feil.

Jeg har hatt i meg dagens frokost, dagens vitaminer og morgenens kaffe. Jeg føler meg opplagt for jobb. Dere alle vet vell hvordan Røros er på vinteren, eller høsten sjenerelt. Vet dere hva, i natt har vi hatt -2, så det er bare å kle på seg. Litt vemodig at sommeren er slutt, men vi har uansett vært heldig. Vi trodde ikke at sommeren skulle bli så fin som den har vært, men etter at vi kom hjem fra Bulgaria så har vi vært heldig.


Jeg skal gjøre meg ferdig for jobb. Jeg kommer tilbake senere i dag/kveld. Ha en fin torsdag, alle vakre lesere. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar