onsdag 2. oktober 2013

HEKTISKE DAGER

Heisann alle fine!

I de siste dagene så har jeg ikke enset bloggen. Det er jobb, hjem til barna, Oppdal i helgen som var for så og være med på elgjakt, (JEG KOMMER TILBAKE ANG DEN ) hjem igjen, jobb og i dag var jeg nødt til og pleie formen på sofaen, jeg greide ikke og jobbe pga migrene jeg hadde siden jeg la meg i går kveld. Nå er jeg heldigvis bedre, så jeg prøver meg på et innlegg til dere. Uansett hvor mange dager jeg har hatt fra bloggingen, så ser jeg at dere fremdeles er inne hos meg. Utrolig koselig. Jeg er jo ikke alene om og ha barn og ha en blogg, men når dagene er så hektiske så kjenner jeg at jeg ikke orker like ofte som før. Dette er bare en periode, jeg føler jeg får mer tid senere. Eller, jeg tar meg tid. Bloggen er min, og jeg elsker å dele med dere. 

Jeg har ryddet litt hjemme om dagen, fått mer plass til litt hjemmefotografering igjen. Jeg har jo så mye, så mye jeg ikke har bruk for bl.a en seksjon jeg i utgangspunktet ville kaste men jeg spurte like godt søsteren min om ho ville ha den. Da fikk jeg plutselig mer plass, så nå kan jeg ta på meg litt ekstra tid med jentene igjen. Og selvfølgelig andre par og barn. Jeg bruker det samme som før, en stor rullegardin inntil videre. Jeg har uansett ikke noe mer plass til noe annet, men den fungerer som bare det. Her kommer et av bildene jeg tok. 




Det er ikke enkelt med bilder, det er helt sikkert. Maria vil slettes ikke være med på bilder, bare jeg tar tak i kameraet så stikker ho av. Men nå har jeg ikke gjort dette inne på en stund, så da ble det morsomt igjen, en 20 sekunder eller noe. Hehe.. 

Jeg beklager virkelig fraværet mitt, men jeg regner med dere alle skjønner hvorfor, og at vi alle har slike periodere. Det varmer hvertfall at dere er innom og ser om meg. Så, hva har dere gjort den siste tiden?

Ps : ang del elgjakta - så dere meg i VG i dag? Jeg delte et bilde på instagram (enprinsessemamma heter jeg der for dere som ikke viste det) av elgjakta av at faren min og broren min sto ved elgen etter at den var tatt og det bilde ville VG gjerne bruke. Det fikk de lov til. Jeg og pappa syns det var utrolig morsomt. De spurte også om et bilde av meg siden det var ejg som hadde tatt bilde, så det bildet er under det bilde med elgen. Dere ser meg om dere ser etter. Litt morsomt om dere ser, jeg syns hvertfall det var utrolig spesielt!!

Grunnen til at de "samlet" bilder var fordi det var så mye fokus på elgjakta og at folk la ut skrytebilder av det de hadde skutt. I mitt tilfelle var jeg bare med på post, men jeg har alltid villet jakte. Jeg tok med mannen fordi jeg ville han skulle få et helt annet syn på jakta. Det fikk han, så han blir nok med neste år, og det gjør jeg også, såklart. 

Jeg skal snart krype til sengs, jobben kaller i morgen igjen. Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar