fredag 4. oktober 2013

FREDAG!

Heisann alle! 

Endelig fredag, det er jammen godt merker jeg. Jeg har vært hjemme to dager fra jobb denne uka, følte meg fortsatt ikke helt i form til og reise ivei i dag - men det gikk det og. Det var godt å komme hjem i dag og vite at det var helg. Kose meg med mannen og jentene, ikke minst. Det er herlig. Får bruke helga på og komme meg på, ladet fullt opp igjen til ei ny arbeidsuke. 

Leah fikk bestemme middagen i dag, og det ble taco. Jeg må le litt av ho, ho skal så absolutt ha taco, men ho spiser ikke mye av tilbehøret. Kunn lefse, rømme, ost , paprika og agurk. Ikke kjøtt i det hele tatt, og nei ho er IKKE vegiterianer ;) ingen av de spiste noe særlig. Ble en sen middag, så etter at jeg hadde dusjet de så lagde jeg havregrynsgrøt, noe de bestiller hver kveld til kvelds. 


Men så er det godt, også! 

Nå sover småtrolla våre godt og trygt i sengene sine mens vi foreldre ligger på hver vår sofa og slapper av. Siden formen ikke er som den skal så kjenner jeg at senga roper på meg. Helgavasken skulle jeg ha tatt i dag, men den får bli til i morgen. Jeg har ei som er så flink til og hjelpe meg, ei herlig ei på 5 år. 


Så med det vil jeg ønske dere en riktig god fredagskveld. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar