lørdag 5. oktober 2013

LØRDAG

Heisann! 

Selv om det er lørdag, så sover ikke ungene like lenge som foreldrene skulle håpe. Så her begynte morgenen allerede i 6 tiden til morran. Tidlig nok for en lørdag, men heldigvis gikk storetupp å la seg igjen en liten time. Da var det bare og hive på seg fillene å spise en god frokost. Uansett hvor tidlig det skulle være, så er det godt når ungene komme opp til en, under pleddet å ser barne tv. Lørdagskos!


I dag lagde vi også boller til lunsj, jeg var ikke like heldig med hevingen men gode var de. Vi ba tante til ungene og søskenbarna på boller, og reise så for å se på handballkampen til en av barnas søskenbarn. Kosa oss. Leah fikk så spørsmål om ho ville være med til Oppdal med min søster og kjæreste, de skulle besøke pappa og da ville nok Leah treffe bestefar igjen. Ikke mange dagene siden, men det er uansett koselig når man ikke ser hverandre så ofte. Ho nølte litt med og være med, for ho ville gjerne at vi skulle bli med. Men slo seg til ro med det at ho kom hjem i kveld igjen, og litt Leah å bestefar tid skadet ikke. Så huset har vært rolig med bare Maria. Vi sitter fortsatt og venter på de, men som jeg forsto så har ho allerede sovnet i bilen. Slitsomt, men ho har kosa seg veldig!


Jeg har forresten tatt meg tid til å bruke min egen data i dag, puh... Et strev i seg selv, for jeg tror ikke den er i sitt sanne jeg. Sliter noe veldig med alt for mye på den, selv om jeg har slettet en hel del - men i sanne slengen fikk jeg satt på vannmerket mitt på bildene igjen. En trygghet i seg selv. Så, jeg smørte meg med tålmodighet. 






Jeg syns det øverste bildet var så søtt. Profilbilder er jo skjønne, eller hva? Og enkelt er det absolutt ikke, hvertfall ikke med mine som mener at ETT bilde er mer enn nok. Men jeg får likevel lurt meg til bilder.

Det vakreste smykket jeg har hatt rundt min hals, er mine barns armer .. <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar