søndag 6. oktober 2013

EN HELT VANLIG SØNDAG

Heisann! 

Her i huset er vi i full gang med det vanlige, en helt vanlig søndag hjemme hos oss. Mannen og jentene begynte dagen tidlig i dag mens jeg fikk sove litt. Det gjorde utrolig godt. Jeg skjønte lite da jeg våknet til ei hylende Maria som ventet på frokost og raste verre enn verst. Ho kom så inn hos meg for og kose. Da ble alt bedre, og jeg fikk servert frokost. Utrolig koselig.

Etter en herlig frokost var det tid for en avslappet tid på sofaen, far og Leah hadde et stort ønske om og se på Poccahontas, så slik ble det. Etter filmen ble det avtalt at vi skulle reise en tur til Brekken for og besøke oldemor og oldefar til jentene. Vi ble også bedt på middag, så vi reiste avgårde å fikk servert utrolig god elgstek, smeltet virkelig i munnen. Ingen av jentene spiste noe godt, men når det kom til dessert - da spiste de. Vell, de fikk da i seg bittelitt. 

Vi er kommet hjem for lengst, ungene er lagt og vi er klare for ei ny arbeidsuke. Jeg kjenner at helga kunne hatt en ekstra dag, siden den går så altfor fort. Leah er ikke like gira på barnehagen i morgen, men så fort ho kommer til barnehagen å møter vennene så angrer ho ikke, har ho selv fortalt meg. Det er vell det og stå opp så tidlig på morran, tenker jeg.. Vi er der selv hver dag. 


Siden jeg nå ligger i senga og gjør ferdig blogginnleggen fra tidligere i dag, å bildene jeg tok av ungene fortsatt ligger på kameraet, så ble det jaggu et bilde av meg gitt. Ikke det flotteste bilde, men pytt. 

Jeg kommer med innlegg av bilder tatt i dag og oppskrift alla Jeanette av rundstykker. Håper dere har en fin kveld/natt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar