tirsdag 22. oktober 2013

UFRIVILLIG HJEMMEDAG

Heisann alle fine. Jeg er fullstendig klar over at det er blitt en liten pause, så noen unnskyldning har jeg heller ikke. Men slikt skjer.

I dag er jeg og Leah mor hjemme. Ikke noe vi hadde planlagt pp forhånd, men ho skulle være med på jobb. Vi ante fred og ingen fare da de to andre gikk ut døra, og pang - der hadde ho 38,9 i feber. Før helgen har ho hatt veldig til feber. Så far i huset var hjemme med ho to dager forrige uke, så da var det på plass at jeg måtte ta meg av sykt barn i dag. Det var egentlig veldig deilig, for vi har sløva på sofaen i 3 timer, og formen hennes har blitt mye bedre. Dette var nok et lite tilbakefall fra forrige ukes feberheter.

Som dere alle vet så har vinteren kommet på Røros, folk snakker jo ikke om annet. Vell, lik eller mislik det eller kulda, vi får jo ikke gjort noe med det. I sommer har Maria vokst så veldig, så senere i dag er vi nødt til å kjøpe nye vintersko. Det er på sin plass.
Jeg tenkte på og gjøre det etter jobb, før jeg vist at det ble en hjemmedag. Men det er nok tryggest å ta med snuppa som skal ha skoa. Vet iallefall hvilken størrelse ho må ha, med tanke på kulde og ullsokker.

Nå skal jeg ha Leah en tur i dusjen. Her har feberen svettet ut så da blir det godt med en dusj. Dere får ha en fin dag. Forresten - her sitter vi inne og ser ut på ruskeværet. Har dere fått snø?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar