fredag 22. november 2013

VI LEVER I BESTE VELGÅENDE!

Hei dere!

Jeg var bare nødt til og ha en liten bloggpause, for blogglysten var rett og slett borte en liten periode. Men nå har jeg fått gjort mitt og er tilbake. Jeg mange ganger innom bloggen for å skulle blogge, men jeg viste ikke hva jeg skulle skrive om. Det skjer mer enn nok i hverdagen, ingenting med det - men lysten på og blogge var ikke det. 

Jeg jobbet hver dag, var sliten og ville bare ta meg av jentene de timene etter barnehagen. Men humøret ble bedre og dette var heldigvis bare en overgang. Jeg var vikar i 3 måneder ved Røror Bruk, trivdes veldig godt. Det ble et lite nederlag da jeg ikke kunne forstette, men det hadde jeg regnet med. Men nå venter jeg på svar på jobb på slakteriet. En stor forandring, men det er noe jeg gjerne vil drive med. Noen må gjøre den jobben også. 

Jeg fikk bare 5 timer med søvn i natt, stuptrøtt da jeg vekte jentene. Kledde på de og tok de til barnehagen - og istede for å legge meg til for å sove, så vasket jeg like gjerne huset. 07.15 var klokken da jentene hadde reist med pappaen i barnehagen. Vi venter nemlig besøk i helgen, det gleder vi oss veldig til. Det må litt omrotteringer til siden vi har kunn to soverom, men vi tar jentene på vårt rom så får besøket ligge på jentene sitt rom. Ordner seg så fint! 

Maria er lagt for kvelden, og Leah er snart på vei, merkes godt at det er fredag. Jentene er superslitne. Blir godt med ei helg, det er sikkert. 


Jeg ønsker dere alle ei fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar