mandag 13. januar 2014

JEG ER TILBAKE!!

Heisann!!

Nå er jeg endelig tilbake etter en 3 måneders bloggpause. Jeg var inne på tanken om og legge ned bloggen for fullt, men så er det jo også så koselig selv om man ikke får like mye tid som man ønsker. I går kveld tenkte jeg veldig på det etter at ungene hadde lagt seg at jeg ville ta frem dataen å fortelle at jeg var tilbake - men så var jeg så utslitt etter sykdom, som forsåvidt enda er her. Det nye året har ikke begynt så veldig bra. Farang, forskjølelse og nå ørebetendelse + en kulde som ikke ligner grisen. 

I natt ble det målt (HOLD DERE FAST) -37 GRADER. Vi skjønte det kom til å bli så kaldt, for i 6 tiden i går kveld var det såpass som -28, så det måtte vell bare bli en kald natt og morgen. Jeg bestemte meg for og ta meg fri fra jobb og være hjemme med jentene. Jeg er ikke så fan av å sende de i barnehagen når det er så kaldt - selv om de såklart er inne hele dagen. Men som sagt, vi er minst mulig ute med de. 

Ellers så har jula vært like koselig som alle de andre. Jeg skal fortelle mer om det senere, men nå ville jeg bare fortelle dere at jeg er tilbake. 





Dette bildet tok vi før jul. Første familiebildet, som nå henger på vegger. Vi er såå fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar