tirsdag 14. januar 2014

BLE PLUTSELIG STOR JENTE

Heisann dere!!

Dagen i dag har gått så treigt syns jeg. Fra jeg kom på jobb hadde jeg bare lyst til og legge meg ned å sove, jeg har med andre ord ikke sovet noe godt i natt. Da alarmen ringte kl 06.15 krøp jeg under dyna igjen for en stund før jeg fikk stablet meg opp. Tok heldigvis ikke lange stunda før jeg var våken å klar til og vekke jentene.

I går kveld fikk jeg snakket med en mann som skulle selge ei seng jeg har tenkt på til Maria. Ho har ikke klatret ut av sprinkelsenga si, men jeg syns det hadde vært stas for jentungen å få en storjente seng, som storesøster. Vi fikk den til en veldig billig penge også, så da var ikke valget så vanskelig. Fin og se på, og ikke minst - den er ikke lengee enn 1.60, slik at den ikke ble altfor stor iforhold til lillemy. Jeg var veldig spent på hvordan det gikk til kvelden, men det gikk over all forventning. Ho kom opp en gang og brukte noen unnskyldninger for og komme opp, men det roet seg fort. Da jeg fortalte at storjenter ligger fint å rolig i sengene sine, da kom lure smilet frem.

Første natt gikk som sagt over all forventning så dette lover da godt. Noen fæle netter med lite søvn kan nok forekomme, men ho er da enda i lærefasen. Det skal nok gå bra.

Jeg fikk ikke tatt noen bilder av senga i kveld men det kommer. Inntil videre får dere ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar