torsdag 16. januar 2014

5 GENERASJONER X 2



Ja, dere leser riktig! Jeg er så heldig som har min oldemor i live, og barna har ei tippoldermor. Utrolig stort. 

I august 08 ble øverste bilde tatt, Leah hadde bare såvidt blitt 4 måneder gammel. Vi kom tilog med i avisa, for dette er jo ikke dagligdags da. Fotograf er beste, som er så utrolig flink i og ta bilder. 

Jeg hadde tenkt veldig på dette da jeg gikk gravid med Leah, og jeg gledet meg til å få til noen som ikke mange har. Tro det eller ei, det er faktisk 20 år mellom alle sammen - bortsett fra oldemor, der er det 23 år. 


Så var det Maria sin tur til og få sitt eget generasjonsbilde. Odd Inge hadde mast så på meg omtrent helt siden fødsel at vi måtte se å tenke på enda et bilde. Jeg lot det vente, og vips så var Maria 2,5 år gammel. I jula planla vi hvor bilde skulle taes. Det ble hjemme hos momo og beste, hvor Odd Inge er fotograf. 

Vi vet jo dessverre ikke hvor lenge man har oldemor blandt oss, og da er det godt å ha minnene - og ikke minst, jentene har hvert sitt bilde å se tilbake på! Selv om det ble forskjell på alderen, så syntes vi ikke det spilte noen rolle. Hovedsaken er at det ble tatt bilder. 


Vi er så takknemlig, stolt og rørt over bildene. Ser dere forskjell? Forandrer seg på nesten 6 (!) år gitt! 


Dette bildet elsker jeg. Lyser virkelig stolthet fra oldemor, å jentene er såå glad i tippoldemoren sin. 

Ho sa til meg etter at disse bildene ble tatt " Må huske og fremkalle bilder til meg og da, Jeanette! " fantastiske dama som vi alle er så heldige å har. 



Hva syns dere om det nye designet mitt, forresten? 
Ha en fin fin kveld! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar