fredag 17. januar 2014

ENDELIG HELG!

Heisann!
Jeg har vært i helgemodus siden etter jobb i går ettermiddag så det var "hardt" og stå opp for å dra på jobb. Men jeg kom meg gjennom dagen i dag også. Kjente jeg gledet meg veldig til å hente jentene mine i barnehagen for så å ta skikkelig helg med de og den kjekke mannen min. 
Vi har ikke planlagt noe som helst denne helgen, for neste helg braker det løs. Vi reiser nemlig til svigermor for å se på det nye huset. Tar meg fri den fredagen for å kunne reise litt tidligere enn vanlig. Det tar nærmere tre timer å kjøre dit, så da er det greit og kjøre i god tid - ikke bare for oss men også ungene. 
Jeg tenkte og ha en date med sofaen min og se ferdig resten av norske talenter, men kommer sterkere tilbake i morgen.

Ha en fin kveld alle fine! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar