lørdag 18. januar 2014

TA EN DEL AV INSTAGRAMMEN MIN

Hei dere!

Jeg får ikke til og sove så jeg tenkte å samle noen av bildene på instagrammen min og oppdatere dere på den siden av verden. Jeg har jo nettopp hatt en lang pause fra bloggen men instagram er jeg på daglig. Der poster jeg opp til flere bilder om dagen. Jeg merker at det er så deilig å være tilbake med bloggingen - deilig å ha noe og skrive om.

Jeg hadde plan om å blogge via dataen før i dag, men når nettet hoppet ut så gikk det i vasken. Jeg ville vise dere kaka jeg bakte, gulrotkake - oppskriften har jeg lagt ut før. Det er den samme oppskriften som jeg har brukt på gulrot cupcakes. Det får bli i morgen, om det lar seg gjøre.

Her kommer noen bilder. Og til deg som veldig gjerne vil følge meg på instagtam, så heter jeg enprinsessemamma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar