søndag 19. januar 2014

SØNDAG

God morgen, Norge!

Jeg fikk sove en liten time lengre i dag, men det skulle jeg absolutt ikke gjort kjenner jeg. Jeg skulle stått opp når jentene våknet, da hadde jeg ikke blitt så trøtt som jeg var og er. Fikk tatt meg en dusj og våknet mer. Trodde jo det var mandag da jeg så på klokka i det vi plutselig hadde en unge hver med kalde føtter under dyna - 06.30 var ho, på ei helg. Hverdagene må vi omtrent dra de ut av senga.

Leah og Odd Inge er godt i gang med noe teknikklego, han har like godt fått tak i seg den slags - jeg blir bare stresse av og se på alle bitene. Det er jo tuusenvis av de. Heldig for han at ho intresserer seg. Da har han hvertfall selskap ;)

Jeg og Maria koser oss med barnetv, jeg med en kopp kaffe og selvom tv står på så veksler ho fra leker å tv. Men vi koser oss. Klesmaskina går og jeg har en liten plan om og rydde litt utpå dagen. Får vente til Maria skal ta duppen i vogna.

Ha en fin søndags morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar