fredag 7. mars 2014

SYDENTUR ER BESTILT!!!

God fredagskveld til dere! 

Nå er jentene i seng og sover søtt. To sliten og glade jenter gikk i seng i kveld, de har nemlig hørt noen rykter om sydenturen vi bestilte i går kveld. Jeg viste de noen bilder av turen og jammen falt det i smak, den turen vi har sett på for noen uker siden som de så veldig gjerne ville reise til! 

Vi har bestilt oss tur til Bulgaria - nok en gang velger vi og reise dit. Vi var så fornøyde over turen i fjor at vi veldig gjerne ville tilbake. Når det er sagt så er det ikke samme plass. Denne gangen valgte vi å reise til Albena, på et hotell som heter Flamingo. 9 juni reiser vi.  4 stjernes hotell og rimelig råfint spør dere meg. Det er ikke det første vi ser etter at hotellet MÅ være superflott og slikt, men når vi fant dette til en så fin pris så tok vi det. Barnevennlig er jo et stort pluss. I fjor hadde vi ikke noe hotell med noe sklie og lekeapparat til ungene (vi voksne også, det bor et barn i oss alle) men i år derimot så har vi fikset det. 

Vi valgte og dra tilbake til Bulgaria nettopp fordi det er så utrolig billig der og menneskene er så hyggelige. Vi gleder oss! 
Det blir ikke bare vi fire i familien som reiser, det blir søstra til Odd Inge med familie ig min søster og kjæresten hennes. Mannskerke, det må jeg si. To herlige uker med avslappning og lykkerus. 

Jeg vet ikke stort om dette hotellet annet enn det ser utrolig bra ut - og etter det jeg har hørt av bekjente som har vært der. Frokosten var i prisen, så i år bestilte vi ikke noe utenom. Det er som sagt veldig billig så maten kjøper vi ute + at det ig komme seg ut på kvelden er så koselig. Ikke noe som er så koselig som en storfamilieferie. 


Jeg har samlet noen bilder til dere av hotellet. 5 basseng og de er jo så store alle sammen. Om noen har vært her og kan anbefale noen utflukter, si veldig gjerne ifra! Alt mottas med stor takk!! Her er noen bilder til dere. Ha en fin fredagskveld :-) 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar