onsdag 22. mai 2013

Foto: Konfirmasjonsbilder

Som alle dere vet, så er jeg en hobbyfotograf til tusen. Jeg elsker og få oppdrag, og ikke bare oppdrag - bare det og kunne spørre om jeg får fotografere til en anledning også!

Kjæreste lillesøster ble konfirmert i fjor, den 19 mai. Jeg fikk æren av å fotografere igjennom hele dagen også ta konfirmasjonsbilder. De måtte vi ta litt utpå juni siden været ikke var med oss hele dagen. Da de ble tatt ble ingen av bildene noe særlig bra, og nå som ho skulle komme opp igjen til 17 mai så hadde vi bedre tid så da smalt vi til med fotografering.

Bildene er tatt på Slegghauan på Røros, den vakre Bergstad. Dette er en kjent plass som blir brukt til og spille Elden om noen av dere har hørt om den og for oss som vil ta bilder å slikt selv. Link til Elden, finner du HER . Om du ikke har vært, så anbefaler jeg på det sterkeste. Helt fantastisk.

Denne gangen ble vi veldig fornøyd med bildene, og vi har allerede valgt det bildet som skal være takkekort. Bedre sent enn aldri!





Dette bilde var helt nydelig, og dette skal være takkekortet. Jeg skal bare redigere det og sette på autografen min, så blir det ordnet. 




Hva syns du om bildene?
Er du glad i og fotograferer å tar på deg oppdrag?


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar