mandag 27. mai 2013

Ufrivillig fridag!

Heisann!
I dag hadde ikke jeg noe lyst til og stå opp, selv om jeg la meg litt over 22 i går kveld. Jeg hadde nok sovet altfor lenge, øynene var altså så tunge å få opp. Odd Inge er jo ei vekkerklokke i seg selv, så han spretter jo alltid opp før meg. Hadde endelig klart og stå på beina, så ut som en vandrenes zombie vell å merke - gikk så videre til ungene for og vekke de, men Leah var allerede våken.

Maria virka i veldig god form der og da, bare litt blek. Det hender seg ho er til morran, ho har nemlig arvet sovehjertet mitt.

Jeg vet ikke hva det var med ho, men ho kastet hvertfall opp. Ingen forvarsel. Der kom det ei skur. Ho sprang til meg og sa ho ville sove mere, så Odd Inge ordnet Leah mens vi gikk å la oss igjen for og slappe av.

Sov i en times tid, så var det bare og ha seg opp. Ho var ikke fullt så slapp nå, men klær ville ho ikke ha på seg, ville bare ligge i bleien i fanget til mamma å kose på sofaen med barnetv på. Etter og ha sovnet i fanget mitt i 2,5 time var ho veldig pigg. 3 brødskiver og en dusj gjorde susen. Overrasket over at det ikke var noe feber heller, så istede for og kjede oss inne tok vi turen til lekeplassen rett ved siden av.

Ho kosa seg, men helt i slaget ser jeg at ho ikke er. Vi gikk ned en time etter, og da spiste ho også godt + at ho ville sove litt mer.





Imens lille tar duppen sin, så skal jeg brette noen klær og henge ut fler. Ha en fin dag!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar