tirsdag 21. mai 2013

Vår 17 mai feiring

 

Heisann, og beklager for lite blogging. Dere skjønner, vi har hatt besøk å vært travelt opptatt med vårt. Men nå som vi er alene igjen, så blir bloggen prioritert også.

Jeg hadde lovet innlegg om ostekaka jeg laget til 17 mai, men den har jeg heller ikke fått tid til, enda..

Lillesøss kom på torsdag den 16 på kvelden, da var det bare og gjøre seg klar for den store morgendagen. Skjorter skulle strykes, og andre klær skulle finnes frem. Vi la oss i håp om at dagen skulle bli like fin som den alltid har vært. 



Fine Maria. Første 17 mai ho faktisk skjønte noe, i fjor var ho altfor lita til og skjønne hva alt bråket var, så i år så koste ho seg. 



Leah elsker 17 mai, da får man spise så mye is man vil, og leke seg så mye man vil - så 17 mai er bare en stas dag. 


Rebecha og Maria kosa seg. Tegningen til Leah var faktisk i dette bladet som Maria "leser" i, da vokste jenta mye kan dere tro. "Leah 5 år, Kvitsanda Barnehage"



Fineste søss. Så herlig i bunad, pen som bare det!

Vi hadde det helt fantastisk. Etter toget så reiste vi for og ta noen konfirmasjonsbilder av fine søss, for de som ble tatt i fjor ble ikke som jeg ville ha de. De skal jeg legge ut så dere får se, for denne gangen ble de utrolig fine. Etter det tok vi veien hjem for og bruke enda mer tid. I 16 tiden hadde vi avtalt å møte opp på hotellet for en bedre middag. Vi ble tilsammen 12 stykker, og klart når det er 17 mai, så går det greit.

Etter maten tok vi desserten hjemme. Koselig det også, for ungene ble utålmodig av og sitte så mye rolig. Derfor fant vi ut at det var best. Vi hadde en kjempe dag med venner og familie!


Vakre Leah jenta vår.



Hvordan var deres dag på selveste 17 mai?
Dere kosa dere?








post signature

1 kommentar:

  1. Koselige bilder! :)

    Jeg tilbragte 17. mai på jobb, så ble dessverre lite feiring i år.

    SvarSlett