lørdag 22. juni 2013

PÅ VEI HJEM TIL OSS

Heisann og god morgen!
Som nevnt i går så var jeg på utkikk etter en likedan kjole til jentene. Jeg satt meg ned etter de hadde lagt seg i går kveld for og se hva jeg kunne finne. Jeg fant en kjole jeg likte så godt, den må bli utrolig fin på de. Jeg var inne på en nettside som heter Familiebutikken, og der var det så mye fint til ungene. Jeg hadde nok funnet noe til meg selv også, men jeg lette jo kunn etter til jentene.

Denne fine kjolen kjøpte jeg, og til bare 197,40 per stk. En ganske så fin pris! De hadde den fra 80 til 104, men siden Leah er tynn så tror jeg nok 4 år vil passe godt til ho. Maria er jo lita, så størrelsen jeg tok til ho var 86. Den vil nok passe fint. Og det er jo å bra at de ikke er for stor også. 






Denne kjolen kan dere finne HER

Noen flere sommerklær har jeg tenkt til å få tak i før vi reiser til varmere strøk. Noen som kan anbefale en fin side for barneklær?

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar